استقبال بانوان از سبک شیک‌پوشی در حجاب/ راه نرفته را امتحان کنیم
کد خبر: 3826853
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

استقبال بانوان از سبک شیک‌پوشی در حجاب/ راه نرفته را امتحان کنیم

گروه فرهنگی ــ یک عرضه‌کننده پوشاک عفاف و حجاب با اشاره به اینکه به شیک‌پوشی و آراسته پوشیدن در رعایت حجاب روی آورده‌ایم، گفت: آنچه برای تولید به آن نیاز داریم، تخصیص وام‌های کم‌بهره برای افزایش تولید بوده و امید است که مسئولان به وعده‌های خود در شرایط کنونی عمل کنند و حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داخلی به‌ عمل آورند.

استقبال بانوان بدحجاب از سبک شیک‌پوشی در حجاب/مسئولان وام‌های کم‌بهره به تولیدکنندگان داخلی اختصاص دهند

مریم برهانی، عرضه‌کننده پوشاک عفاف و حجاب، در حاشیه سومین نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: حدود دو سال است که این فعالیت را به همراه مادرم آغاز کرده‌ام و دغدغه اصلی من پس از اینکه وضعیت حجاب جامعه را دیدم این بود که یک راه نرفته را امتحان کنم، چراکه راه‌های رفته نتیجه نداده بود و از این رو به شیک‌پوشی و آراسته پوشیدن روی آوردیم.

تغییر سبک پوشش بانوان محجبه

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم با ارائه یک سبک زیبا، بانوان را به رعایت حجاب ترغیب کنیم و در این راستا اقدام به تولید پوشش‌های رنگی شامل ست‌های روسری، ساق و کیف در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار جذاب، جوان‌پسند و شیک کردیم و خوشبختانه از زمان آغاز این فعالیت تاکنون به مدت ۲ سال مورد استقبال بسیار خوب بانوان در استان قرار گرفته است و حتی اگر در سطح شهر قدم بزنیم، حتماً متوجه تغییر سبک پوشش بانوان محجبه خواهیم شد.

برهانی با اشاره به اینکه در کنار این نوع از پوشش‌های رنگی، به سمت طراحی و تولید لباس‌های عقد، نامزدی و مجلسی برای بانوان محجبه نیز روی آورده‌ایم، افزود: یک‌سری لباس نیز برای بانوانی طراحی شده که علاقه دارند حجاب خود را بدون استفاده از چادر رعایت کنند و مانتوهایی به‌ صورت عبا برای آنان طراحی شده که متناسب با سلیقه تمام بانوان محجبه بوده و قد و آستین نرمال دارند و چون امروز مانتوهای مناسب به سختی در بازار پیدا می‌شود، استقبال از این مانتوها بسیار خوب است.

استقبال بانوان بدحجاب از سبک شیک‌پوشی در حجاب/مسئولان وام‌های کم‌بهره به تولیدکنندگان داخلی اختصاص دهند

تولید ست‌های جشن تکلیف

وی با بیان اینکه لباس‌هایی نیز مختص کودکان و نوجوانان طراحی کرده‌ایم، تصریح کرد: برای اینکه کودکان و نوجوانان از همان سنین کم با فرهنگ رعایت حجاب آشنا شوند، ست‌های کیف و روسری نیز برای کودکان آماده شده و برای سنین تکلیف نیز ست‌های بسیار زیبا و مورد پسند کودکان را تولید می‌کنیم.

این عرضه‌کننده پوشاک عفاف و حجاب یادآور شد: تمامی محصولات ما تولید داخلی بوده و تاکنون در نمایشگاه‌های داخلی بسیاری حضور یافته‌ایم که با استقبال گسترده مواجه بوده و حتی این ظرفیت را داریم که محصولات خود را در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت معنوی از تولیدات ما بسیار زیاد بوده است، گفت: آنچه برای تولید به آن نیاز داریم، تخصیص وام‌های کم‌بهره برای افزایش تولید بوده و امید است که مسئولان به وعده‌های خود در شرایط کنونی عمل کنند و حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داخلی به‌عمل آورند.

برهانی افزود: اگر بودجه کافی در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد، قطعاً می‌توانند با خرید پارچه داخلی و ماشین‌های چاپ در تولید محصولات شیک در زمینه عفاف و حجاب پیشرو باشند و قطعاً این امر در اشتغال‌زایی نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما هم‌اکنون ۱۰ طرح آماده برای تمامی سلیقه‌ها و پوشش‌ها داریم که در صورت حمایت می‌توانیم این طرح‌ها را آماده کرده و به تولید انبوه برسانیم و نکته جالب این است که این نوع از پوشش به غیر از بانوان محجبه، مورد استقبال بسیار خوب بانوانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کردند قرار گرفته و همین امر موجب گسترش رعایت حجاب به‌ صورت شیک و مدرن شده است.

 

استقبال بانوان بدحجاب از سبک شیک‌پوشی در حجاب/مسئولان وام‌های کم‌بهره به تولیدکنندگان داخلی اختصاص دهند

کالای داخلی شایسته بانوی ایرانی باشد

این عرضه‌کننده پوشاک عفاف و حجاب با بیان اینکه می‌توانیم هر تولیدی را به اسم کالای ایرانی وارد کنیم، ادامه داد: این امر در حق تولید ملی اجحاف است و دوخت‌ها باید تمیز، مرتب و شایسته بانوی ایرانی باشد و در انتخاب جنس و دوخت این پوشاک حساسیت خاصی به خرج داده می‌شود تا این ذهنیت که کالای ایرانی از جنس و دوخت مناسبی برخوردار نیست، از اذهان عمومی پاک شود.

وی با تأکید بر اینکه این تفکر که کالای داخلی حتماً باید قیمت بسیار پایینی داشته باشد نادرست است، بیان کرد: اگر مردم انتظار محصول باکیفیت دارند، باید از آن حمایت کنند و هرچه میزان حمایت‌های مردمی از یک کالا افزایش یابد، قطعاً قیمت آن نیز به مرور زمان کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha