300 گواهی آموزشی از سوی اداره امور قرآنی کرمانشاه صادر شد
کد خبر: 3827419
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

300 گواهی آموزشی از سوی اداره امور قرآنی کرمانشاه صادر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از صدور 300 گواهی دوره آموزش قرآن کریم از سوی این اداره خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح عملکرد قرآنی مسئله قرآن و عظمت دادن به آن را مسئله‌ای حیاتی و سرنوشت‌ساز دانست و اظهار کرد: اجرای طرح‌های قرآنی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مورد توجه است همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه‌های دوره‌های آموزشی در مسیر هدف یاد شده انجام می‌گیرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: بحث قرآن از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است در این مسیر حرکت‌های قرآنی داشته باشیم.
حجت‌الاسلام محمدی گفت: این اداره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.
وی افزود: این اداره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کرده و در این راستا 300 گواهی دوره آموزش قرآن کریم توسط این اداره صادر شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: گواهینامه‌های صادر شده ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی قرائت سطح دو، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و حفظ یک جزء قرآن کریم بوده است.
انتهای پیام

captcha