ادامه راه انقلاب نیازمند همدلی انقلابیون است
کد خبر: 3828511
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

ادامه راه انقلاب نیازمند همدلی انقلابیون است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری اتحاد و همبستگی انقلابیون را از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب برشمرد و اظهار کرد: ادامه راه انقلاب نیازمند همدلی انقلابیون است و نباید اجازه داد دشمنان داخلی و خارجی انقلابیون را رو به روی هم قرار دهد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری، امروز، 29 تیر در مراسم تشییع شهید «قربانعلی امیدی»، با اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»، گفت: این آیه در هنگامی بر پیامبر(ص) نازل شد که مسلمانان دچار رخوت شده بودند و خداوند به آن‌ها خطاب کرد که برای زنده ماندن باید در راه انقلاب و اسلام جان دهید.

وی ایستادن پای ارزش‌های انقلاب را پیام شهدا خواند و افزود: این شهید راه امنیت کشور نیز با خون خود از همه آحاد مردم خواست تا حافظ ارزش‌های انقلاب و اسلام باشند و در این راه مقاومت کنند.

امام جمعه شهرکرد اتحاد و همبستگی انقلابیون را از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب برشمرد و اظهار کرد: ادامه راه انقلاب نیازمند همدلی انقلابیون است و نباید اجازه داد دشمنان داخلی و خارجی انقلابیون را رو به روی هم قرار دهد.

 نکونام تقویت جبهه انقلاب را از دیگر تأکیدات رهبری دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی بین نیروهای جبهه انقلاب هستند که لازمه مقابله با آن‌ها اتحاد و همبستگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان شهادت را آرزوی همه مردم ایران اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: مردم این استان نیز با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهدا ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب را نشان داده و از شهدا شهادت را طلب می‌کنند.

یادآور می‌شود، شهید «قربانعلی امیدی» 26 تیرماه جاری در پی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان اسلحه در مرز سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha