جهاددانشگاهی به بلوغ مناسب رسیده است
کد خبر: 3832828
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
علی‌اکبری:

جهاددانشگاهی به بلوغ مناسب رسیده است

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه ایلام گفت: جهاددانشگاهی به بلوغ مناسب رسیده و در برخی عرصه‌ها مانند سلول‌های بنیادین و رسانه به صورت خاص و در سطح عالی به پیشتازی رسیده است.

جهاددانشگاهی به بلوغ مناسب رسیده است
محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از جمله‌ اولین نهادهای انقلابی است و به عنوان نهادی  علمی، پژوهشی و فرهنگی توانسته است در جامعه نقش‌آفرینی کند.
وی گفت: ارزیابی بنده این است که این نهاد به بلوغ  مناسب رسیده و خوشبختانه در برخی عرصه‌ها مانند موضوع سلول‌های بنیادین  به صورت خاص و در سطح عالی به پیشتازی رسیده است.
رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: خوشبختانه جهادگران دانشگاهی در سح استان چه در ارتباط با دانشگاه ایلام و چه در ارتباط با سایر دانشگاه‌ها، موفق عمل کرده و در زمینه‌های مختلف و در قالب معاونت‌های گوناگون با دانشجویان، اساتید و مدیریت به سطح قابل قبولی رسیده است.
علی‌اکبری تاکید کرد: جهاددانشگاهی با رسانه‌های تخصصی خود، توانسته است تاثیرگذاری خود را نشان دهد و با ویژگی‌هایی مانند تعهد و تخصص رسانه‌ای توانسته است نقش واقعی خود را ایفا کند.
وی درباره لزوم هم‌افزایی دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: این بیانیه تاکنون به اندازه‌ اهمیت آن مورد توجه قرار نگرفته و اهمیت آن نیز به این دلیل است که بعد از 40 سال نوشته شده و حاوی ضرورت بازبینی در برخی سیاست‌ها و برنامه‌های این 40 سال گذشته است.
رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: در بخش دانشجویی برای تحقق اهداف این بیانیه در شورای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های فاخری نیز به تصویب رسیده و جهاددانشگاهی با تجربه و توانمندی‌هایی که دارد مطمئنا می‌تواند در این مسیر با بررسی عالمانه‌ این بیانیه برنامه‌های ارزشمندی را تعریف و اجرا کند.
انتهای پیام
captcha