مسیر ترویج فرهنگ قرآن نیازمند تلاش آحاد مردم است
کد خبر: 3835008
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

مسیر ترویج فرهنگ قرآن نیازمند تلاش آحاد مردم است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: همه در برابر قرآن مسئولیم و باید هر آنچه که در توان داریم در مسیر ترویج معارف قرآن به کار گیریم و امروز نباید فکر کنیم که در این مسیر تنها نهادهای قرآنی مسئولیت دارند، بلکه همه باید تلاش کنیم.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم هر آنچه که در توان هست را در مسیر ترویج قرآن بکار گیریم.
وی با بیان اینکه امروز نباید فکر کنیم که در این مسیر تنها نهادهای قرآنی مسئولیت دارند افزود: خدمت به قرآن توفیق است و هرکس در این مسیر قدم برمی‌دارد باید قدر این نعمت را بداند.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: راه قرآن مسیر خیر و برکت را برایمان به ارمغان می‌آورد و باید هرآنچه که در توان داریم در مسیر ترویج معارف قرآنی بکار گیریم.
کرمیان تصریح کرد: فعالین قرآنی اذعان دارند که سمت تعالی، بالندگی و رشد آنان در زندگی به برکت قرآن بوده است از این رو امیدواریم که همه ما در مسیر انس به قرآن و آیات الهی گام برداریم چراکه مسیر تعالی و رشد جامعه در گرو عمل به آموزه‌های قرآنی است.
وی به مجموع فعالیت‌های قرآنی استان نیز اشاره کرد و گفت: امروز تمام فعالیت‌های قرآنی استان در یک مسیر واحد قرار دارد و مجموعه دستگاه‌های قرآنی در یک راستا از برنامه‌های قرآنی همسو حمایت می‌کنند.
کرمیان در پایان افزود: مسیر قرآن را برگزیده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم چراکه امروز نسل قرآنی را تربیت می‌کنیم که فردا مفاهیم قرآنی را به جامعه انتقال خواهند داد.
انتهای پیام

captcha