تماس غیرضروری با ۱۱۰ فرصت را از افراد نیازمند می‌گیرد
کد خبر: 3837717
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

تماس غیرضروری با ۱۱۰ فرصت را از افراد نیازمند می‌گیرد

گروه اجتماعی ــ جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: تماس غیر ضروری با تلفن ۱۱۰ گرفتن فرصت از افرادی است که در شرایط ضروری نیاز به حمایت پلیس دارند.

تماس‌ غیرضروری با 110 گرفتن فرصت از افراد نیازمند به پلیس استفرامرز به گذر، جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با اعتماد بسیار خوبی که مردم به پلیس دارند از ابتدای سال تاکنون بیش از 380 هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرفته شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: بیش از 30 درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی شده و سایر تماس‌ها سوال و ارائه مشاوره از پلیس بوده است.
وی با بیان اینکه روزانه بین 2 هزار و 500 الی 2 هزار و 600 تماس با فوریت‌های پلیسی گرفته می‌شود، عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته در سطح کشور و استان، 95 درصد افرادی که با این سامانه تماس گرفته‌اند از عملکرد پلیس ابراز رضایت داشته‌اند .
این مقام انتظامی افزود: متاسفانه تماس‌های غیر ضروری و بعضا مزاحمت‌ها موجب مشغول شدن اپراتورها می‌شود و لازم است شهروندان گرامی توجه داشته باشند که هرگونه تماس غیرضروری با سامانه 110 به منزله گرفتن فرصت از کسانی است که به معنای واقعی در شرایط اضطراری بوده و نیاز به حمایت پلیس دارند.
انتهای پیام

captcha