15جایزه و یک هدهد؛ دستاورد جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3838946
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

15جایزه و یک هدهد؛ دستاورد جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - مدیرکل صداو سیمای خراسان‌شمالی گفت: ۱۵ جایزه و یک هدهد مهمترین دستاورد بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در استان بود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حمید قربانی جم، مدیرکل صداوسیمای استان، عصر امروز نهم شهریور ماه در نشست خبری تبیین دستاورد بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها به میزبانی خراسان‌شمالی اظهارکرد: به منظور برپایی این جشنواره سه هزار و ۴۰۰ دقیقه ارتباط با بخش سیما در رسانه ملی برقرار شد که این مهم در معرفی استان بسیار تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه ۱۳ شبکه رادیویی و تلویزیونی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها را که به میزبانی خراسان شمالی برگزارشد، پوشش دادند، افزود: در مجموع ۱۱۰ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی به تبلیغ خراسان‌شمالی پرداختند.
وی در پاسخ به این سوال که گفته شده این جشنواره مناطق محروم را معرفی کند و آیا در این حوزه موفق شده است، یادآورشد: مگر قرار بر این است که این جشنواره تمام کمی و کاستی های مناطق محروم را جبران کند، در حالی که هنر من این بود که به طور مثال ۶۰ دقیقه آنتن شبکه ملی را به شهرستان رازو جرگلان اختصاص دهم.
وی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به ابعاد مختلف این جشنواره بپردازیم زیرا برپایی آن اقدام آسانی نبود، افزود: خوشبختانه با مشارکت خوب استانداری و دستگاه‌های اجرایی مختلف و فعالیت شبانه روزی همکارانم در صداوسیمای استان منجر به برپایی این جشنواره به بهترین شکل ممکن شد.
وی یادآورشد: جشنواره صداوسیما فرصتی شد برای تقویت تجهیزات، متصل شدن ۱۰ نقطه شهر بجنورد به فیبر نوری، تجهیز ۲۰ اتاق مجتمع ایثار برای استفاده و همچنین کسب ۱۵ جایه و یک هدهد گوشه‌ای از دستاوردهای این جشنواره در خراسان‌شمالی بوده است.
وی در ارتباط با موضوع جابه جایی خود نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ صحبتی با بنده به منظور جابه جایی نشده و من همچنان در سنگر خدمت به مردم این استان هستم.
قربانی جم با بیان اینکه از همه‌کسانی که به لحاظ حقیقی و حقوقی از بیست و دومین جشنواره صداوسیما حمایت کردند کمال تشکر رادارم، افزود: برای دفاع از جشنواره در گعده‌های مختلف رسمی و غیررسمی حضور یافتند و از برگزاری جشنواره دفاع کردم.

انتهای پیام

captcha