مهمترین هدف قیام امام حسین(ع)؛ مقابله با انحرافات و اصلاح‌گری جامعه
کد خبر: 3841313
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

مهمترین هدف قیام امام حسین(ع)؛ مقابله با انحرافات و اصلاح‌گری جامعه

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مقابله با انحرافات و اصلاح‌گری جامعه از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

مهمترین هدف قیام امام حسین(ع)؛ مقابله با انحرافات و اصلاح‌گری جامعهحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: عزاداری مردم اردبیل در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی زبانزد همگان بوده و دارای شهرت جهانی است که در روز تاسوعا شاهد این عزاداری باشکوه مردم حسینی اردبیل در میدان عالی‌قاپو و جای جای استان بودیم.

وی با اشاره به برگزاری تجمع عظیم مردم اردبیل در روز عاشورا بیان کرد: این اجتماع عظیم مردم حسینی دارالارشاد از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در میدان عالی‌قاپوی اردبیل برگزار خواهد شد و سخنرانان، مداحان و شعرای آیینی در این مراسم به مصائب امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش در دشت کربلا خواهند پرداخت.

ستوده، اردبیل را مهد تربیت مداحان بنام دانست و تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه و پرشور تجمع عظیم حسینی در روز‌های تاسوعا و عاشورا با استفاده از نظر اساتید و پیشکسوتان در این حوزه ۱۱ مداح و دو شاعر بارگاه امام حسین(ع) برای این مراسمات انتخاب شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در برگزاری اجتماع عظیم مردم اردبیل در روز عاشورا هیئت‌های حسینی، محلات اردبیل و اقشار مختلف مردم مشارکت داشته و این تجمع عظیم همچون اجتماع حسینیان در روز تاسوعا با شور و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

وی مقابله با انحرافات و اصلاح‌گری جامعه را از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) برشمرد و گفت: باید مداحان اهل بیت(ع) به این مهم توجه داشته و اصلاح‌گری در جامعه را مبنای مداحی‌های خود قرار دهند.

ستوده با اشاره به ترفند‌ها و حیله‌های دشمنان در تلاش برای نفوذ در بین خانواده‌های برای دستیابی به اهداف شوم خود افزود: با تربیت دینی و الگودهی مناسب می‌توانیم در مقابل تمامی حیله‌های دشمنان ایستادگی کنیم که این مهم باید در برنامه‌های مناسبتی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha