جوانان ما هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند
کد خبر: 3845181
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

جوانان ما هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند

گروه سیاسی‌ــ مسئول بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جوانان ما هیمنه پوشالی آمریکا را شکستند و به برکت خون پاک و مطهر شهیدان یکی از قدرت‌های برتر نظامی دنیا هستیم.

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، سرهنگ پاسدار علی نژاد، مسئول بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش باشکوه ۴۰۰۰ نفری رزمندگان شهرستان میناب که شامگاه پنج شنبه ۴ مهر ماه در مسجد امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت خون پاک و مطهر شهیدان یکی از قدرت‌های برتر نظامی دنیا هستیم.
وی با بیان اینکه توکل بر خداوند متعال و اعتماد به جوانان راهگشای مشکلات جامعه است، ادامه داد: مسئولین باید بدانند که توکل به غیر خدا و بستن با کدخدا نه تنها باعث حل مشکل نمی‌شود بلکه باعث افزایش مشکلات نیز می‌شود به طوری که امروز شاهد این جریان هستیم.
سرهنگ پاسدار علی نژاد جوانان را سرمایه‌های این نظام و انقلاب خواند و اظهار کرد: هرجا با توکل بر خدا و اعتماد به جوانان اقدام کردیم پیروز میدان شدیم.
این مقام نظامی ابراز کرد: در بحث قدرت موشکی به جوانان برومند کشور اعتماد شد و امروز جزء چند کشور برتر دنیا در این حوزه محصوب می‌شویم.
مسئول بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری مذاکره دوباره را با دشمنان این نظام و انقلاب ممنوع کردند و مذاکره با مستکبرین دنیا برای ما سم است و مسئولین ما باید از خیانت‌های پی در پی آمریکا درس عبرت بگیرند و با پیروی از بیانات رهبری معظم با گرگ صفتان و پیمان شکنان دست بیعت ندهند.
علی نژاد افزود: امروز جوانان ما هیمنه پوشالی آمریکا را شکسته اند، جوانان غیور ما پیشرفته‌ترین پهباد آمریکا را با موشک ساخت خودمان هدف قرار دادند و آمریکا از ترس حتی جرئت جواب را هم نداشت و اگر چنین می‌کرد منافعش در منطقه با خاک یکسان می‌شد.
سرهنگ پاسدار علی نژاد مسئول بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انگلیس را کشوری خبیث و فریبکار و همتراز با سایر شرکایش بخصوص آمریکا خواند و گفت: با توقیف کشتی انگلیس توسط جوانان ما و ناتوانی در پاسخگویی آنان دنیا دیگر به قدرت‌های پوشالی به اصطلاح ابرقدرت‌های دنیا پی برده اند و به خوبی به اقتدار ایران و شجاعت جوانان ما که در راس آن ولایت فقیه است آگاهند.
سرهنگ پاسدار علی نژاد خطاب به مسئولین گفت: با لبخند زدن به دشمنان ما مشکلات حل نخواهد شد و باید پشت سر ولی فقیه حرکت کنید تا راه برون رفت مشکلات را پیدا کنید.
در پایان سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه ناحیه میناب نیز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان به عنوان یادگاران این نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: شهرستان میناب با بیش از ۴۰۰۰ رزمنده همیشه در خط ولایت بوده و هستند و اگر چنانچه دوباره میدان‌های جنگ این شیرمردان را بخواهد لبیک آنان کمر دشمنان را خواهد شکست.
انتهای پیام

captcha