آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اردبیل
کد خبر: 3845333
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام در چهارمین دوره از مسابقات قرآنی ویژه جامعه کارگری استان اردبیل آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام در مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش اردبیل آغاز شدنادر میرزایی، مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، در گفت‌‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: چهارمین دوره از مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل با شعار «جامعه کارگری کار و تلاش» به میزبانی ۵ شهرستان در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار خواهد شد، افزود: چهاردهمین دوره این مسابقات با شرکت علاقمندان حوزه قرآنی جامعه بزرگ کارگری و کار و تلاش استان اردبیل در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود.

میرزایی از ادامه روند ثبت‌نام در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و از ۲ آبان ماه مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل آغاز می‌شود و تا پایان آذرماه مراحل استانی مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل به پایان می‌رسد و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: شرکت‌کنندگان شهر‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در ۲ آبان به میزبانی اردبیل، شرکت‌کنندگان شهر‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در ۹ آبان به میزبانی پارس‌آباد، روز ۱۴ آبان در مشگین‌شهر، ۱۳ آبان ماه در گرمی و شرکت کنندگان کوثر و خلخال در ۱۲ آبان ماه به میزبانی خلخال شاهد برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یکی از برترین استان‌های کشور در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است، اظهار کرد: سال گذشته این اداره کل در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآنی، جایگاه‌های اول تا سوم کشوری را کسب کرده است.
انتهای پیام

captcha