دانشگاه عرصه تربیت جوانان مؤمن باشد
کد خبر: 3845855
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

دانشگاه عرصه تربیت جوانان مؤمن باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله علما گفت: باید جوانان مؤمن و انقلابی را در عرصه‌های دانشگاه تربیت کنیم تا کشور در تمامی زمینه‌ها شکوفا شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 7 مهرماه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت امنای دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: با ظرف زمان حال نمی‌شود براساس گذشته برنامه‌ریزی کنیم.
وی افزود: امروز لازم است علم به روز باشد همچنان که فقه اسلام از اول به روز بوده باید علم دانشگاهی هم براساس ظرف زمان و نیازهای مردم به روز باشد تا افق نگاه و باور ما فراسوی مرزها را در برگیرد.
آیت‌الله علما اظهار کرد: هر کجا تولید علم باشد آنجا پر رونق است و باید تولید علم را علاوه بر منطقه در عرصه جهانی بسط و گسترش دهیم.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جوان‌گرایی در تولید علم مورد تأکید است و مقام معظم رهبری همواره بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان تأکید دارند و این به عنوان یک باور برای ایشان تبدیل شده، این کلام که ما می‌توانیم و جوانان می‌توانند هم در همین راستا است که از جوانان استفاده شود.
وی بیان کرد: اگر امروز جهان روی کشور ما حساب می‌کند به خاطر همین تولید علم در تمام عرصه‌ها است و این بعنی باید جوانان مؤمن و انقلابی را در عرصه‌های دانشگاه تربیت کنیم تا کشور در تمامی زمینه‌ها شکوفا شود.
انتهای پیام

captcha