احداث ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل
کد خبر: 3846212
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

احداث ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از احداث ۴ ایستگاه آتش‌نشانی و خرید و تجهیز آن با ۴ دستگاه ماشین آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

احداث ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، روز گذشته، هشتم مهرماه در حاشیه برگزاری مانور آتش‌نشانی در شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: برگزاری مانور فرصتی مناسب برای سنجش توان و آمادگی کارکنان آتش‌نشانی در برخورد با حوادث و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی واحد‌های صنعتی است.

وی بیان کرد: بایستی با برگزاری این چنین مانورها، سطح توانمندی و آمادگی نیرو‌های امدادی و کارکنان آتش‌نشانی را ارتقا دهیم. این مانور با طراحی دو آیتم در قالب دو نوع حریق مایع و جامد برگزار شد که نتایج آن آشنایی واحد‌های صنعتی مستقر شهرک صنعتی با این نوع از حریق و نحوه مقابله با آن بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به تفاهم‌نامه منعقده با هیئت هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: در اجرای این مانور از توان کارکنان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نیز جهت رسیدگی به مصدومان حادثه استفاده شد که هر دو عملیات اطفای حریق و امداد نجات با موفقیت به پایان رسید.

اهلی از احداث ۴ ایستگاه آتش‌نشانی و خرید و تجهیز آن با ۴ دستگاه ماشین آتش‌نشانی با ادوات مربوطه در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی شماره دو اردبیل و مشگین‌شهر تجهیز و راه‌اندازی شده و ایستگاه شهرک‌های صنعتی شماره یک اردبیل و پارس‌آباد در حال راه‌اندازی است.

همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی، مانور ارتقای سطح ایمنی برای کارکنان مستقر در ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل برگزار شد که در پایان این مانور از کارکنان زحمتکش ایستگاه آتش‌‌نشانی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha