آسیب‌شناسی منکرات اولویت باشد
کد خبر: 3846696
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

آسیب‌شناسی منکرات اولویت باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسیب‌شناسی منکرات یکی از اولویت‌ها باشد و در این راستا در مسیر کاهش آسیب‌ها و حل آن‌ها قدم برداریم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 10 مهرماه در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان و مسئولان یگان‌های مستقر در کردستان و کرمانشاه با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: در مسیر اجرای وظایف الهی رسالت انسانی، اسلامی، صنفی و شیعی را باید دنبال کنیم تا به مقصد برسیم.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه فراگیر و همگانی است و اگر به این وظیفه به درستی عمل کنیم در هیچ حیطه‌ای مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر دایره گسترده‌ای دارد و بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی، آبرو و عزت ملت ایران و اعتلای فرهنگ، سلامت اخلاقی، سلامت محیط خانواده، تکثیر و تربیت نسل جوان برای اعتلای کشور، رونق دادن به اقتصاد تولید، مجاهدت و روحیه جهادی برای اقتدار ایران، حفظ امنیت، اقتدار نیروهای مسلح، تبیین دستاوردهای انقلاب و جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: آسیب‌شناسی منکرات یکی از اولویت‌هاست و در این راستا در مسیر کاهش آسیب‌ها و حل آن‌ها قدم برداریم. اولین شیوه در مسیر جلوگیری از منکرات شیوه عملی است و مردم را با عمل باید به سمت معروف دعوت کنیم تا از نزدیک تقوا، تلاش و روحیه جهادی را ببینند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به اینکه کار نیروهای مسلح تولید امنیت در کشور است، افزود: امروز به‌واسطه تلاش نیروهای مسلح از اقتدار ملی برخورداریم و این تلاشی است که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام
captcha