آبرسانی به زائران عتبات عالیات در مرز خسروی
کد خبر: 3848438
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
از سوی آب و فاضلاب خوی صورت می‌گیرد؛

آبرسانی به زائران عتبات عالیات در مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، گفت: به منظور آبرسانی برای مواکب مستقر در مرز خسروی تانکر ۵ هزار لیتری آب شرب این شرکت جهت آبرسانی به زائران اربعین استقرار یافت.

آبرسانی به زائران عتبات عالیات در مرزی خسروی

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، سلطانعلی ولیزاده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، روز گذشته 15 مهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: به منظور تأمین آب شرب زائران و مواکب در این مسیر یک دستگاه تانکر سیار آب با ظرفیت 5 هزار لیتر بطور شبانه‌روز به ارائه خدمات مشغول خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی دستگاه‌ها جهت خدمات رسانی به همایش اربعین حسینی گفت: در این جلسه بر تامین آب مورد نیاز مصرفی زائران و مواکب مستقر در مسیر تأکید شد.

ولیزاده بیان کرد: خدمت رسانی در قالب قرارگاه اربعین وزارت نیرو در نقطه صفر مرزی خسروی است که با حضور مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد اربعین این وزارتخانه آغاز به‌کار کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: این قرارگاه با هدف تامین آب برای زوار اربعین و توزیع آب بسته بندی به زائران، توسط شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان کرمانشاه آماده‌سازی شده و به صورت شبانه‌روزی تا پایان مراسم اربعین آماده ارائه خدمات صنعت آب و برق به زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام
captcha