ضرورت هماهنگی مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان
کد خبر: 3849307
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

ضرورت هماهنگی مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان

گروه اجتماعی ــ فرماندار ارومیه با تأکید بر برنامه‌ریزی برای فصول سرد سال، اظهار کرد: اتخاذ تمهیدات لازم و حفظ آمادگی به منظور مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان ضروری است.

ضرورت هماهنگی مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که صبح امروز، 20 مهر، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر برنامه‌ریزی برای فصول سرد سال، اظهار کرد: اتخاذ تمهیدات لازم و حفظ آمادگی به منظور مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان ضروری است.

وی با اشاره به احتمال وقوع حوادث طبیعی ناشی از نزولات آسمانی در مناطق کوهستانی، مسکونی و راه‌های ارتباطی، افزود: دستگاه‌های متولی از هم‌اکنون باید هماهنگی لازم برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان را داشته باشند.

ملامحمدی‌زاده تدارک امکانات لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی توسط بخشداری‌ها در روستاها را ضروری دانسته و گفت: سوخت ذخیره برای مراکز آموزشی، پزشکی و برخی از واحدهای صنفی باید از هم اکنون پیش‌بینی شود.

فرماندار ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هر چه سریعتر کمبودها را شناسایی و اقدامات لازم برای تامین امکانات ضروری چون ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha