راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام است
کد خبر: 3849337
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام است

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی گفت: راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام و مسلمانان است و برگزاری شایسته و باشکوه آن همچون خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام استحجت‌‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام و مسلمانان است و برگزاری شایسته و باشکوه آن همچون خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با ۳ موکب مشارکت و همکاری دارند، گفت: این ستاد با حمایت‌های مادی، معنوی و نیروی انسانی خود با 3 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین مشارکت و همکاری می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی افزود: اعضای کانون‌های مساجد همچون نیروهایی ارزشی و ولایی هستند که در راه خدمت به مردم و دین همیشه آماده و پا در رکاب بودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کانون‌های مساجد شبکه گسترده‌ای از خادمان دین را تشکیل داده، بیان کرد: اتحاد تنها رمز پیروزی ما بوده و در این راهپیمایی باید هر مسلمانی با توجه به دارایی معنوی و مادی خود از این اتفاق خجسته و باعظمت حمایت کند.

بیگی با اشاره به اینکه موکب کانون مهدویت در شهر بازرگان ماکو پذیرای زوار کشورهای آذربایجان و ترکیه خواهد بود، تصریح کرد: موکب سید الساجدین(ع) و علمدار عصر ظهور از ارومیه برای اعزام زوار و استقرار در شهر مقدس کربلا برای خدمت رسانی به زوار مستقر می باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha