راه‌اندازی استودیو ویژه رسانه در موکب آستان مقدس بانوی کرامت
کد خبر: 3849390
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

راه‌اندازی استودیو ویژه رسانه در موکب آستان مقدس بانوی کرامت

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اجرایی موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از راه‌اندازی استودیو ویژه رسانه‌ای خبر داد و گفت: از این پس شبکه‌های ملی و بین‌المللی با استفاده از بستر این استودیو ارتباطات رسانه‌ای گسترده‌تری را در عمود 1080 رقم خواهند زد.

راه‌اندازی استودیو ویژه رسانه در موکب آستان مقدس بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور 20 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی ویژه موکب کریمه اهل‌بیت(س) از اهالی رسانه در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اظهار کرد: امسال نیز آستان مقدس با استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش کرده است تا رسالت میزبانی از زائران و همچنین خادمان رسانه‌ای اربعین را به شیوه مطلوب دنبال کند.
وی از حضور شبکه‌های ملی و بین‌المللی در موکب آستان مقدس بانوی کرامت یاد کرد و افزود: هر چند سال‌های گذشته نیز این موکب به‌عنوان یک پایگاه رسانه‌ای عملکردهای مطلوبی را دنبال کرده است اما امسال در حوزه رسانه با راه‌اندازی استودیو ویژه شاهد تحول چشم‌گیری در انعکاس برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود.
معاون فرهنگی اجرایی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون تومان برای ایجاد استودیو ویژه رسانه هزینه شده است، عنوان کرد: موکب آستان مقدس علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، اسکان و درمانی به دنبال این است تا بتواند بستر انعکاس و معرفی گسترده‌تر حماسه اربعین حسینی را رقم بزند.
وی به آغاز فعالیت موکب بانوی کرامت از ۱۴ مهرماه اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های مختلف موکب از جمله انعکاس برنامه‌های رسانه‌ای تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha