آغاز مسابقات قرآن کارکنان تأمین اجتماعی مازندران در بابلسر
کد خبر: 3849470
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

آغاز مسابقات قرآن کارکنان تأمین اجتماعی مازندران در بابلسر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول برگزاری بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی مازندران از آغاز این دوره از مسابقات قرآن در شعبه تأمین اجتماعی بابلسر خبر داد.

آغاز به‌کار مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی مازندران در بابلسرسید‌محمد‌حسن رضایی، مسئول برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان تأمین اجتماعی مازندران از امروز، 21 مهرماه آغاز و تا عصر فردا دوشنبه، 22 مهرماه در بابلسر ادامه دارد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 150 نفر از کارمندان بخش بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تحقیق و مفاهیم برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه رشته حفظ این دوره از مسابقات در سه سطح هشت، 15 و جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: در این رقابت‌های قرآنی از داوران نقی عالیشاه، علی سقایی و مجتبی محسنی در بخش آقایان و از داوران سیاری، شعبانی و حسینی مطلق در بخش بانوان بهره‌گیری شد.

وی با بیان اینکه متسابقین رشته قرائت باید بر اساس آئین‌نامه اجرایی به قرائت بپردازند، افزود: در رشته مفاهیم منبع آزمون از کتاب «اخلاق در قرآن» اثر آیت‌الله مکارم شیرازی است.

مسئول برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در رشته حفظ، ترتیل، قرائت، بخش آقایان امروز و بخش بانوان صبح فردا دوشنبه، 22 مهرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: رشته مفاهیم این دوره از مسابقات به‌صورت همزمان در سراسر کشور رأس ساعت 14 برگزار می‌شود.

وی افزود: برترین‌های هر رشته در این دوره از مسابقات به مسابقات نهایی که آذرماه در مشهد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha