تدارک برنامه‌های ماه صفر در مساجد هرمزگان
کد خبر: 3849500
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

تدارک برنامه‌های ماه صفر در مساجد هرمزگان

گروه فرهنگی ــ رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه ماه صفر فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ معارف دینی است، گفت: هیئت امنای حسینیه‌ها و مساجد برای دهه آخر صفر برنامه‌های ویژه دارند.

صفر، فرصتی برای تبیین معارف دینی استبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد فولادی، رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه امروز یکشنبه، ۲۱ مهر‌ماه اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ معارف دینی است و هیئت امنای حسینیه‌ها و مساجد برای دهه آخر صفر برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

وی اضافه کرد: امروز از مهد کمونیست چندین هزار انسان، عاشقانه راهی کربلای معلی می‌شوند تا در همایش بزرگ اربعین شرکت کنند و این نشان می‌دهد که خون امام حسین(ع) بشریت را از گمراهی و جهالت نجات داده است.

حجت‌الاسلام فولادی عنوان کرد: امام حسین‌(ع) قیام کرد تا سیره جدش پیامبر اکرم‌(ص) و امام علی‌(ع) و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری کند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی، سالروز رحلت پیامبر مهربانی‌ها و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور گسترده مردم مؤمن این شهرستان در محل حسینیه‌ها، مساجد و تکایای بندرلنگه، بندرکنگ و روستا‌های تابعه همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha