ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد» در ملایر آغاز شد
کد خبر: 3849547
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد» در ملایر آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از آغاز ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد 3» در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد» در ملایر آغاز شدایرج یارمحمدی، کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس با صحیفه سجادیه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با سراسر استان اقدام به برگزاری مسابقه «قرآن صاعد 3» کرده است.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه صحیفه سجادیه کتابی حاوی 54 مناجات و دعا از امام سجاد(ع) است، گفت: این کتاب پس از قرآن و نهج‌البلاغه نزد شیعیان جایگاه مهمی دارد و به نام‌های «زبور آل محمد» و «انجیل اهل بیت(ع)» مشهور است.
یارمحمدی افزود: مسابقه کتبی «قرآن صاعد 3» برگرفته از دعای 23 تا 35 صحیفه سجادیه از ترجمه شیخ حسین انصاریان همراه با ترجمه حکمت 121 تا 240 نهج‌البلاغه است که ثبت نام آن از 5 مهر ماه آغاز شده و تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم است، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به صورت حضوری به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر واقع در میدان قائم(عج) ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه کنند.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ثبت‌نام غیر حضوری نیز با مراجعه به سایت مثانی به آدرس www.masani.ir و یا تماس با شماره 33350001 امکان پذیر است.
وی اضافه کرد: زمان برگزاری مسابقه قرآن صاعد به صورت حضوری و تستی در روز جمعه 18 بهمن‌ماه سال جاری ساعت 9:30 صبح خواهد بود که مکان برگزاری آزمون متعاقبلا اعلام خواهد شد.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه بانوان و آقایان 12 سال به بالا می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، گفت: سوالات به صورت تستی بوده و صرفا دارای یک مرحله شهرستانی است.
یارمحمدی با بیان اینکه طرح مسابقه کتبی «قرآن صاعد» طرحی ۵ ساله بوده که شامل تمامی دعاهای صحیفه خواهد بود، گفت: به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha