پذیرش طلاب ایرانی و غیرایرانی در جامعةالمصطفی(ص) آغاز شد
کد خبر: 3849715
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
تا دوم آبان ماه؛

پذیرش طلاب ایرانی و غیرایرانی در جامعةالمصطفی(ص) آغاز شد

گروه حوزه‌های علمیه – جامعةالمصطفی(ص) العالمیة از طلاب ایرانی و غیرایرانی برای مقطع کارشناسی ارشد طلبه می‌پذیرد.

به گزارش ایکنا، جامعةالمصطفی(ص) العالمیة ازمیان طلاب خواهر و برادر دارای مدرک سطح ۲، برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد از طریق آزمون داوطلب می‌پذیرد.

اخلاق اسلامی، اصول و فقه اسلامی، تاریخ اهل‌بیت(ع)، تاریخ تمدن اسلامی، تاریخ معاصر جهان اسلام، تفسیر و علوم قرآن، حقوق خصوصی، دین و رسانه، روابط بین‌الملل، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی شخصیت، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، عرفان اسلامی، فقه و معارف اسلامی، فلسفه اسلامی، قرآن و علوم طبیعی، کلام اسلامی، مشاوره و مطالعات اسلامی، جزو رشته‌های پذیرشی در قم است.

کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، روان‌شناسی تربیتی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، از رشته‌های پذیرشی در مشهد مقدس، تفسیر و علوم قرآن، مطالعات اسلامی، فقه خانواده نیز از رشته‌های پذیرشی در تهران و البرز است و فقه و معارف اسلامی، کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، حقوق جزا و جرم‌شناسی هم در اصفهان پذیریش می‌شود و در آشتیان و گرگان نیز رشته اصول و فقه اسلامی، فلسفه، تفسیر علوم قرآن، حقوق خصوصی و زبان و ادبیات فارسی از طریق آزمون پذیرشی انجام می‌شود.

همچنین نمایندگی المصطفی(ص) در افغانستان نیز در رشته فقه و معارف، عراق در رشته اصول و فقه اسلامی، مدرسی معارف اسلامی، زبان و ادبیات عربی، لبنان در رشته تفسیر علوم قرآن و کلام اسلامی و نیز سوریه نیز در رشته علوم حدیث، کلام اسلامی و تفسیر علوم قرآن داوطلب می‌پذیرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان تا ۲ آبان‌ماه ۹۸ فرصت دارند برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند و آزمون ورودی نیز ۶ دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha