خدمت‌رسانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام به زائران در ۲۵ موکب
کد خبر: 3849789
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

خدمت‌رسانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام به زائران در ۲۵ موکب

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه هر سال با توجه به تجارب سال‌های قبل شرایط اربعین مطلوب‌تر می‌شود، گفت: سپاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران ۲۵ موکب دایر کرده است.

خدمت رسانی سپاه امیرالمومنین ایلام در 25 موکب به زائران اربعین

به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین‌(ع) استان امروز، 22 مهر‌ماه در نشست قرارگاه اربعین مرز مهران با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین اظهار کرد: امنیت زائران مهم‌ترین مقوله اربعین است که سپاه نیز با همکاری دیگر نیروهای مسلح در تأمین امنیت زائران مشارکت فراگیر دارد.

وی افزود: همه فضاهای بیرون و درون پایانه مرزی و حتی کیلومترها دورتر از شهر و مرز مهران تحت کنترل نیروهای امنیتی با تجهیزات مدرن و ویژه است.

شاکرمی با بیان اینکه امسال به علت تقویت زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی میزان نارضایتی‌های زائران نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است، اضافه کرد: سپاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران ۲۵ موکب دایر کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی با ۴۵ نفر کادر توسط سپاه در مرز مهران مستقر شده، گفت: برای اسکان زائران یک ظرفیت ۱۵ هزار نفری نیز ایجاد شده است.

وی در پایان با اشاره به استقرار بالگردهای سپاه در مرز بین‌المللی مهران، بیان کرد: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و تریلر برای حمل و نقل زائران در موج بازگشت از سوی سپاه آماده است.

انتهای پیام
captcha