یادمان شهدای عشایر شهرستان بیله‌سوار نصب می‌شود
کد خبر: 3849796
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

یادمان شهدای عشایر شهرستان بیله‌سوار نصب می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله‌سوار گفت: یادمان شهدای عشایر این شهرستان در سه ماه آخر سال ۹۸ مقارن با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در منطقه عشایری تهیه و نصب می‌شود.

یادمان شهدای عشایر شهرستان بیله‌سوار نصب می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدعلی ماجدی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله‌سوار، صبح امروز، ۲۲ مهرماه در جریان تعویض تابلوی تصویر شهدای بیله‌سوار، اظهار کرد: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تابلو‌های مزین به تصاویر شهدای والامقام شهر بیله‌سوار در بلوار ورودی شهر نصب شد.
وی افزود: این تابلو توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و با همکاری سپاه و شهرداری بیله‌سوار تهیه و نصب شده است که امیدواریم این اقدام گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان باشد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: با توجه به فرسودگی و از بین رفتن کیفیت بنرها، عکس ۳۲ شهید والامقام شهر بیله‌سوار در ۱۶ تابلو با طرحی جدید آماده شد.
ماجدی گفت: با توجه به ضرورت تهیه و نصب یادمان شهدای عشایر، یادمان شهدای عشایر این شهرستان نیز در سه ماه آخر سال ۹۸ مقارن با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در منطقه عشایری تهیه و نصب می‌شود.
رئیس اداره بنیاد شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: در راستای ترویج و اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام همگان وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم و باید در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

انتهای پیام
captcha