توزیع روزانه 7 هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر
کد خبر: 3849854
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

توزیع روزانه 7 هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر روزانه 7 هزار پرس و غذا و میان وعده در میان زائران خود توزیع می‌شود.

توزیع روزانه 7 هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، با توجه به زیر ساخت‌های موجود، موکب «حضرت فاطمه الزهرا(س)» در محل بهشت هاجر ملایر میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در این موکب خدماتی همچون اسکان، پذیرایی، خدمات پزشکی، فرهنگی و ... ارائه می‌شود گفت: موکب فاطمه الزهرا(س) از روز دوشنبه، 22 مهر ماه رسما فعالیت خود را آغاز و تا 3 روز پس از اربعین میزبان زائران حسینی خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این موکب در هر وعده 5 هزار غذای گرم و 2 هزار میان وعده توزیع خواهد شد، اضافه کرد: در این موکب در طول روز بالغ بر 7 هزار پرس و غذا و میان وعده در میان زائران خود توزیع می‌شود.
جعفری با اشاره به اینکه این موکب آمادپی اسکان روزانه هزار نفر را دارد عنوان کرد: برای برپایی این موکب 50 میلیون تومان هزینه شده است که این مبلغ از محل اجرای نیات واقفین و کمک‌های مردمی تأمین شده است.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ملایر ابراز کرد: 4 مبلغ نیز در این به اقامه نماز جماعت، پاسخ گویی به شبهات و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و محتوایی در موکب خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha