اولویت جهاددانشگاهی برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز استان‌هاست
کد خبر: 3850031
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

اولویت جهاددانشگاهی برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز استان‌هاست

گروه اجتماعی- معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان گفت: جهاددانشگاهی اجرای دوره‌های تخصصی و مورد نیاز استان‌ها را در اولویت کار‌های خود دارد.

اولویت جهاددانشگاهی برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز استان‌هاستبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد صادق بیجندی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، روز گذشته، ۲۲ مهرماه در حاشیه بازدید از جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، اظهار کرد: جهاددانشگاهی اجرای دوره‌های تخصصی و مورد نیاز استان‌ها را در اولویت کار‌های خود دارد.

وی افزود: برنامه‌های آموزش تخصصی جهاددانشگاهی اردبیل با توجه به نیاز‌های استان پیش می‌رود و با توجه به وجود پتانسیل و امکانات آموزشی، این واحد در حال توسعه برگزاری دوره‌های تخصصی در استان است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان زیرساخت‌های فراهم شده در واحد اردبیل را برای کمک به توسعه همه جانبه استان اردبیل مطلوب ارزیابی کرد و برای حمایت از فعالیت‌های برنامه محور و مهارت‌افزا قول مساعد داد.

در این بازدید معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان از  مراکز آموزشی و پژوهشی، علمی و کاربردی و رشد فناوری گیاهان دارویی، آزمایشگاه‌ها، دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف و بخش‌های مختلف اداری جهاددانشگاهی استان بازدید و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha