مرز خسروی تا ساعت ۱۶ پذیرای زائران اربعین است
کد خبر: 3850076
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

مرز خسروی تا ساعت ۱۶ پذیرای زائران اربعین است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی واقع در این استان برای نخستین بار پذیرای زائران اربعین است، گفت: عوامل ناجا در این مرز از ساعت ۷ الی ۱۶ خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از رادیو اربعین، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره مرز خسروی و تأمین امنیت و تردد زائران از آن، تأکید کرد: این مرز برای نخستین بار میزبان زائران اربعین است که برای اولین تجربه خوشبختانه شاهد ارائه خدمات خوبی به زائران بودیم.

وی با بیان اینکه مرز خسروی از ساعت ۷ الی ۱۶ پذیرای زائران است، تأکید کرد: زائران در نهایت آرامش بدون هیچ مشکلی از این مرز عبور می‌کنند و مجموعه عوامل انتظامی شامل راهور، گذرنامه، مرزبانی، انتظامی و ... توانسته‌اند نظم و انضباط خوبی را بر این مجموعه حاکم کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات به زائران نیز، ابراز کرد: ۷۰ درصد زائرانی که از مرز مهران وارد خاک عراق می‌شوند هم از استان کرمانشاه عبور می‌کنند؛ لذا این استان علاوه بر خسروی، میزبان تردد زائران مرز مهران نیز است.

جاویدان تأکید کرد: در زمینه پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران و همچنین برقراری انضباط جاده‌ای، تأمین امنیت زائران، موضوع ترافیک و نظارت بر جاده‌ها و... اقدامات خوبی در سطح استان رخ داده است.

انتهای پیام
captcha