فعالیت موکب‎های اربعین لرستان آسیب‎شناسی می‎شوند
کد خبر: 3850319
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

فعالیت موکب‎های اربعین لرستان آسیب‎شناسی می‎شوند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که امسال موکب‎های استان با حمایت‌های مردمی در شهرهای کربلا و نجف مستقر شده‌اند، گفت: موکب‌های ما هر سال نسبت به سال‌های گذشته کامل‌تر شده و تلاش می‌کنیم با آسیب‌شناسی، مشکلات را برای سال‌های آینده رفع کنیم.

آسیب‎شناسی موکب‎های اربعین لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر سه‎شنبه، بیست‌و‌سوم مهر در بازدید از موکب‎های لرستان در نجف اشرف، با بیان این‌که امسال مواکب لرستان با حمایت‌های مردمی در شهرهای کربلا و نجف‌اشرف مستقر شده‌اند، گفت: مواکب این استان ظرفیت بسیار خوبی برای حضور جوانان، تربیت معنوی نسل آینده و قشرهای مختلف جامعه است.

وی با بیان این‌که ما خدمت‌گزاران مردم هسیتم و در کنار استانداری و سایر نهادها وظیفه داریم که حضور مواکب را پشتیبانی کنیم، افزود: حضور مواکب استان لرستان در ایام اربعین روزبه‌روز بیشتر شکوفا شده تا زمانی‌که به ظهور امام زمان(عج) منتج شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مواکب ما هر سال نسبت به سال‌های گذشته کامل‌تر شده و تلاش می‌کنیم با آسیب‌شناسی مشکلاتی که در این مواکب وجود دارد را برای سال‌های آینده رفع کنیم.

انتهای پیام
captcha