۴۵ موکب‎دار لرستانی مجوز فعالیت گرفتند
کد خبر: 3850326
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

۴۵ موکب‎دار لرستانی مجوز فعالیت گرفتند

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان گفت: با همت مردم و هماهنگی ستاد اربعین لرستان ۴۵ موکب‌دار مجوز فعالیت را از این ستاد دریافت کرده‌اند، ۲۸ موکب در شهر‌های نجف‌اشرف، کربلا و سامرا فعالیت دارند و به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

45 موکب‎دار لرستانی مجوز فعالیت گرفتندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان سه‌شنبه، بیست و سوم مهر در بازدید از موکب‎های لرستان مستقر در شهر نجف، بیان کرد: ستاد اربعین استان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را برای هماهنگی بین کمیته‌های مختلفی که زیر نظر این ستاد فعالیت دارند، آغاز کرده ‌است.

وی افزود: با همت مردم و هماهنگی ستاد اربعین لرستان 45 موکب‌دار مجوز فعالیت را از این ستاد دریافت کرده‌اند. 28 موکب در شهرهای نجف‌اشرف، کربلا و سامرا فعالیت دارند و به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

ثمینی با بیان این‌که مردم لرستان کمک‌های خوبی را به مواکب داشته‌اند و البته ستاد اربعین در کشور عراق تلاش کرده ‌است که برای ایجاد زیرساخت‌ها در مواکب نیز خدماتی را ارائه بدهد، اضافه کرد: بعضی از مشکلاتی که در مواکب لرستان در کشور عراق وجود دارد زیرساختی بوده و ستاد اربعین لرستان تلاش می‌کند که نسبت به رفع این مشکلات اقداماتی را انجام بدهد که امیدواریم در سال‌های آینده نواقص موجود را به صفر برسانیم و خدمات را بیشتر و بهتر از گذشته به مردم ارائه دهیم.

معاون استانداری لرستان گفت: امسال در شرایطی مواکب استان لرستان مشغول خدمت شدند که حضور زائران اربعین در کشور عراق به سه برابر افزایش پیدا کرده‌ است و به تناسب افزایش زائر، خدمات مواکب ما نیز‌ افزایش‌ یافته و حتی خدمات برخی از مواکب نیز تا پس‌ از اربعین به زائران اباعبدالله ادامه دارد.

وی بیان کرد: مشکلاتی که در مواکب وجود دارد به‌طور قطعی آسیب‌شناسی شده و ان‌شاءالله در سال آینده تلاش می‌کنیم این مشکلات رفع شود و به حداقل برسد.

انتهای پیام
captcha