رشد گردشگری شهرستان خلخال ملموس است
کد خبر: 3850378
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

رشد گردشگری شهرستان خلخال ملموس است

گروه اجتماعی- امام جمعه خلخال با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش گردشگری خلخال گفت: رشد گردشگری شهرستان خلخال ملموس است.

رشد گردشگری شهرستان خلخال ملموس استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی،امام جمعه خلخال، صبح امروز، 24 مهرماه در بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تاسیسات گردشگری شهرستان خلخال، اظهار کرد: با توجه به اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی مناطق هر اقدامی در این راستا ثمرات مطلوبی برای شهرستان دارد.

وی افزود: ضروری است در سفر مسئولان استانی نیز قابلیت‌های گردشگری شهرستان معرفی شده و نسبت به تشریح اهمیت جاذبه‌ها به عنوان محور توسعه اقتصادی تاکید شود.

امام جمعه خلخال تعامل مطلوب با استان گیلان را خواستار شد و گفت: با توجه به قرابت جغرافیایی با استان گیلان می‌توان برنامه‌های مشترک با این استان اجرا کرد.

محمدرضا شایقی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت اقلیمی خلخال اظهار کرد: این شهرستان محل اتصال چهار استان بوده و ۶ راه دسترسی دارد.

وی با بیان اینکه در نشست‌های مشترک با مسئولان استانی و شهرستانی موضوع توسعه راه‌ها با هدف افزایش ورود و ماندگاری مسافران مطرح شده است، افزود: همچنان تاکید ما توسعه محور‌های گردشگری است تا به سادگی گردشگران استان‌های دیگر از جنوب اردبیل به این استان سفر کنند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از همراهی و تعامل مسئولان شهرستان در توسعه زیرساخت‌های گردشگری تقدیر کرد و خواستار تداوم پروژه‌های در حال اجرا شد.

انتهای پیام
captcha