ورود 3 هزار و 500 زائر خارجی اربعین به بیله‌سوار
کد خبر: 3850398
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

ورود 3 هزار و 500 زائر خارجی اربعین به بیله‌سوار

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ زائر آذری جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشورمان شدند.

ورود 3 هزار و 500 زائر خارجی اربعین به بیله‌سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله‌سوار، صبح امروز، ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ زائر آذری جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشورمان شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع سه‌هزار و ۵۰۰ زائر، ۸۰۰ نفر به‌صورت پیاده به پایانه مرزی بیله‌سوار مراجعه کردند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در قالب ۶ کمیته تخصصی برای خدمت‌رسانی به زائرین آذری در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: با مشارکت‌های مردم خیر و حسینی شهرستان بیله سوار موکب حضرت سیدالشهدا(ع) در پایانه مرزی بیله‌سوار مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زائرین آذری است.

قبادی با بیان اینکه تردد زائرین آذربایجانی در فضایی آرام و بدون مشکل در جریان است، افزود: موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) در هنگام بازگشت زائرین از پیاده روی اربعین نیز پابرجا و به زائرین حسینی ارائه خدمت می‌کند.

وی با قدرانی از مشارکت مردم حسینی و خیر شهرستان بیله‌سوار در تکریم و پذیرایی از زائرین آذری در موکب سیدالشهدای پایانه مرزی بیله سوار، گفت: از روز‌های نخست ورود زائرین آذری برای تکریم زائرین حضرت  سیدالشهدا(ع) تمهیدات لازم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده بود و این تهمیدات همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha