توزیع روزانه 14 هزار پرس غذا میان زوار پاکستانی
کد خبر: 3850637
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

توزیع روزانه 14 هزار پرس غذا میان زوار پاکستانی

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از محل موقوفات مرتبط و با کمک‌‎ها و نذورات مردمی روزانه 14 هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میان زوار پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از محل موقوفات مرتبط و با کمک‌‎ها و نذورات مردمی روزانه 14 هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میان زوار پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به زائرین مظلوم پاکستانی اربعین حسینی توفیقی است که نصیب سازمان اوقاف شده و امیدواریم در ادای این وظیفه خطیر کوتاهی نکرده و در محضر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرمنده نباشیم.

مؤمنی‌مقدم بیان کرد: همچنین در موکب امام خامنه ای(مد ظله العالی) ۸ ایستگاه صلواتی مردمی شامل ایستگاه بسیجیان حوزه نبی اکرم، تیپ ۱۱۰ سپاه استان، نیروی انتظامی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، منتظران مهدی(عج)، دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی زاهدان با تهیه غذاهای سبک از جمله حلیم، آش، سیب زمینی، ساندویچ فلافل، میوه و چای و شیر چای در خدمت زائرین هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: در ایستگاه‌های مردمی خدماتی شامل واکس رایگان، آرایشگاه، رسانه، سینما سیار، مشاوره وقف و راهنمای زائر ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha