آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با آستان مقدس در اربعین‌های آینده
کد خبر: 3850664
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با آستان مقدس در اربعین‌های آینده

گروه اجتماعی ــ شهردار قم گفت: امیدواریم موکب آستان مقدس با تقویت زیرساخت‌های موجود هر ساله بتواند خدمات گسترده‌تری را به زائران ارائه دهد و شهرداری قم آمادگی دارد تا در این راستا مشارکت لازم را داشته باشد.

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با آستان مقدس در اربعین‌های آیندهبه گزارش ایکنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد امروز 25 مهر در دیدار با مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) که در دفتر این موکب در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: حماسه اربعین حسینی تضمین‌کننده گسترش جبهه مقاومت اسلامی است و می‌تواند پیام انقلاب را به سایر کشورهای اسلامی منتقل کند.
وی از ارائه خدمات شهرداری قم به زائران اربعین یاد کرد و گفت: شهرداری تلاش می‌کند تا موانع سر راه زائران را بردارد تا این سفر زیارتی با حضور گسترده‌تر ایرانی‌ها به ویژه قمی‌ها دنبال شود.
شهردار قم با تاکید بر اینکه ما باید برای سال‌های آینده به دنبال فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز در راستای خدمت به زائران باشیم، عنوان کرد: امیدواریم موکب آستان مقدس با تقویت زیرساخت‌های موجود هر ساله بتواند خدمات گسترده‌تری را به زائران ارائه دهد و شهرداری قم آمادگی دارد تا در این راستا مشارکت لازم را داشته باشد.
انتهای پیام
captcha