راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3850668
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کرج از برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان خبرداد و گفت: این مراسم به صورت زنده از سیمای البرز و شبکه ملی پخش می‌شود.

راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرج برگزار می‌شود

علیرضا علیپور، سرپرست اداره اوقاف کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: هرساله مراسم پیاده‌روی جاماندگان در راستای ایجاد همدلی با راهپیمایان کربلا در روز اربعین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی افزود: در این طرح، بازماندگان و جاماندگانی که توفیق همراهی کاروان زائران حضرت اباعبدلله(ع) را نداشته‌اند صبح روز اربعین در مسیرهای مشخص پیاده حرکت می‌کنند تا از فیض زیارت حضرتش در روز اربعین بی‌بهره نمانند.
این مسئول بیان کرد: امسال این مراسم در چهار امامزاده کرج و با محوریت امامزاده محمد(ع) برگزار خواهد شد که به صورت زنده از سیمای البرز و شبکه ملی پخش می‌شود.
علیپور تصریح کرد: مسیرهای‌پیاده روی و دمام زنی شنبه، 27 مهرماه همزمان با روز اربعین از میانجاده، خیابان شهید بهشتی- حصارک خیابان انقلاب و میدان دانشگاه حصارک- سه راه پست خانه- خیابان انقلاب آغاز و به امامزاده محمد(ع) کرج ختم می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف کرج با اشاره به اینکه مراسم تجمع جاماندگان اربعین از ساعت 10صبح آغاز می‌شود، گفت: این مراسم با قرائت زیارت اربعین توسط (سید جواد عرب) و مداحی حاج (رحمان نوازنی) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha