آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای بازگشت زائران کربلا
کد خبر: 3850705
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای بازگشت زائران کربلا

گروه اجتماعی- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آمادگی ماموران پلیس راهور استان برای موج بازگشت زائران خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای روان سازی ترافیک هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) در شهرهای مسیر انجام گرفته است.
وی ادامه داد: نظر به اینکه معمولا در بازگشت میزان ترددها در سطح شهرهای استان نسبت به زمان رفت افزایش پیدا می‌کند پلیس راهور استان برای بازگشت زائران و برقراری امنیت ترافیکی آن‌ها طرح ترافیکی ویژه اجرا خواهد کرد.
سرهنگ شیری افزود: همکاری رانندگان در رعایت مقررات و توجه به علایم راهنمای راه‌ها و معابر و تردد از کمربندی شهرها مطمئنا کمک بسیار شایانی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان ادامه داد : خوشبختانه در ایام تردد زائران، سانحه رانندگی جدی و قابل ذکری در معابر شهرهای مسیر زوار در استان کرمانشاه رخ نداده است.
وی در پایان و با اشاره به خستگی زائران اربعین حسینی هنگام بازگشت از این سفر معنوی توصیه کرد: پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت برای رانندگان ضروری است.

انتهای پیام
captcha