دستگیری مدیر کانال آمدنیوز اقدامی شایسته و مقتدرانه بود
کد خبر: 3850827
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

دستگیری مدیر کانال آمدنیوز اقدامی شایسته و مقتدرانه بود

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال آمدنیوز گفت: این کار اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین سبب می‌شود تا اسلام زنده بماند.
وی افزود: در طول تاریخ اربعین دارای اهمیت بوده و برگزاری اربعین قدردانی و تجلیل از اصل اسلام و مظهر قدرت اسلام است.
آیت‌الله علما درادامه با اشاره به اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال آمدنیوز عنوان کرد: این کار اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این حرکت رعب و وحشتی در دل دشمنان اسلام به وجود آورده است که هیچ‌گاه به فکر دسیسه برای این قدرت عظیم نیافتند.
وی اظهار کرد: امروز سپاه در خارج و داخل کشور دارای عزت و قدرت است و اگر می‌بینید آمریکا سپاه را تحریم می‌کند نشانگر آن است که از قدرت سپاه ترس دارد.
آیت‌الله علما گفت: اینکه سپاه با یک کار اطلاعاتی قوی توانست «زم» را از فرانسه بیرون بکشد و او را فریب بدهد چنین کاری نشان از قدرت اطلاعاتی بالای سپاه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود «کوتاه نیامدن در برابر آمریکا یک وظیفه الهی است» و براین اساس باید بصیرت داشته باشیم تا دشمن نتواند به جامعه ما چپ نگاه کند.
وی به حملات ترکیه به مردم بیگناه سوریه اشاره و اظهار کرد: این عمل ترکیه سبب کودک‌کشی می‌شود و ترس در دل مردم به وجود می‌آورد.

انتهای پیام
captcha