تشریح فعالیت‌های دارالقرآن‌ دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اراک
کد خبر: 3851021
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

تشریح فعالیت‌های دارالقرآن‌ دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون آموزشی دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی، فعالیت‌های قرآنی این مرکز در شهرستان اراک را تشریح کرد.

تشریح فعالیت‌های دارالقرآن‌الکریم دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اراک

حوریا وظیفه، معاون آموزشی دارالقرآن آیت‌الله مکارم‌شیرازی اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری دوره‌های قرآنی در دو بخش قرآنی و اخلاقی تصریح کرد: آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تجوید در سطوح مختلف، حفظ، صوت و لحن از جمله کلاس‌های اجرایی است.

وی کلاس‌های تدبر در قرآن، اخلاق، احکام و تفسیر قرآن را از دیگر کلاس‌ها در بخش اخلاقی برشمرد و اظهار کرد: این مرکز قرآنی سعی دارد مبانی قرآنی را به بهترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وظیفه ادامه داد: خردسالان از سن 4 تا 6 سال، دانش‌آموزان، دانشجویان و بزرگسالان مخاطب دارالقرآن‌الکریم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند، آموزش‌های این مرکز بسیار کاربردی بوده تا جایی‌که بانوان 75 ساله نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی تعداد قرآن‌آموزان این مرکز قرآنی در طول تابستان را 350 نفر قرآن کلاس بیان کرد و افزود: ترم پاییز به دلیل بازگشایی مدارس و تمرکز بیشتر خانواده‌ها و دانش‌آموزان روی مطالب درسی ریزش کمی را شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha