اجرای ۷۰۰ برنامه ویژه گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی در خرم‎‌آباد
کد خبر: 3851125
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

اجرای ۷۰۰ برنامه ویژه گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی در خرم‎‌آباد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در لرستان به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز یک‎شنبه، 28 مهر در سومین روز از هفته تربیت بدنی، احمد کاظمی، ریئس هیئت همگانی شهرستان خرم‌آباد به‌ همراه اعضای کمیته‌ها با حضور در اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با تقدیم گُل و شیرینی به کارکنان ورزش و جوانان لرستان هفته تربیت بدنی را گرامی داشتند.

سیدعلی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این مراسم، ازاجرای بیش‌از 700 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در لرستان به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

وی حضور در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه و اجرای طرح «شمیم خدمت»، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، طرح صعود به ۳۱ قله ۳۱ استان با مشارکت بیش‌ از ۲۰۰ کوهنورد لرستانی، همایش‌های دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی در راستای گسترش ابعاد عمومی ورزش و توجه ویژه به ورزش همگانی را از شاخص‌های برنامه فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در لرستان عنوان کرد.

کریمی برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف در سطح استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی با هدف توسعه ورزش همگانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، ادامه داد‌: به‌دنبال افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های همگانی هستیم و تلاش کرده‌ایم بخش همگانی را در همه رشته‌های ورزشی استان فعال کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به شعار هفته تربیت بدنی «پیش به‌سوی ایران فعال»، گفت: در این نام‌گذاری رویکرد برنامه‌های هفته براساس روزشمار، تمرکز بر تقویت بنیان خانواده، تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی، تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی، تمرکز بر توانمندسازی کم توانان و تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه است که در دستور کار ادارات، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha