پیام تسلیت آیت‌الله ملک حسینی در پی درگذشت حجت‌الاسلام صادقی‌نژاد
کد خبر: 3851149
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

پیام تسلیت آیت‌الله ملک حسینی در پی درگذشت حجت‌الاسلام صادقی‌نژاد

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری درگذشت معاون آموزش حوزه علمیه فارس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله ملک حسینی در پی درگذشت حجت‌الاسلام صادقی‌نژاد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، در پی رحلت حجت‌الاسلام سید‌هادی صادقی‌نژاد، معاون آموزش حوزه علمیه فارس، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی این مصیبت را به روحانیان و مدارس علمیه استان فارس تسلیت گفت.

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حادثه غم‌انگیز و ضایعه حزن‌آور درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای سید هادی صادق‌نژاد را همه شنیدیم و به سوگ نشستیم.

گوارای روح پاک و والای او باد مرگ در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین(ع) و پیوستن به محبوب و معشوق خویش.

گوارا باد بر او حضور فرشتگان بر جنازه‌اش و باز شدن باب‌های بهشت برای او که فرمود: «نزلت الملائکة و غسلته و فتحت له أبواب الجنة».

و این پاداش کسی است که در سفر زیارت سیدالشهدا جان خود را تقدیم خدای متعال کند. وه از این توفیق هنگام وضو و در قرب قبر ابا عبدالله الحسین علیه السلام.

هر که او را می‌شناخت خدمات او را برای حوزه علمیه و به طلاب و فضلا و پیام‌های عاشقانه او را در انتظار ولی عصر صاحب‌الزمان(عج) و لبخندهای مهربانانه و دغدغه‌های دلسوزانه وی را فراموش نخواهد کرد.

به خانواده و عزیزان ایشان و نیز آشنایان و حوزویان به خصوص مدیریت حوزه‌های علمیه فارس این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

از خدای بزرگ رحمت و رضوان و مغفرت در مستقر کرامت برای وی و صبر و اجر برای دوستان و بستگان و خانواده محترم و نیز سادات ذوی العزة و الاحترام منطقه خواستارم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدهادی صادقی‌نژاد، از سادات رضا توفیق، زاده شهر سوق در استان کهگیلویه‌وبویراحمد فارغ‌التحصیل رشته دکتری الهیات از دانشگاه امام صادق(ع) تهران بود که معاونت آموزش حوزه علمیه استان فارس را بر عهده داشت.

انتهای پیام
captcha