اعلام برنامه‌های شش‌ماهه دوم سال مؤسسه نسیم اختران قرآنی
کد خبر: 3851156
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

اعلام برنامه‌های شش‌ماهه دوم سال مؤسسه نسیم اختران قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ویژه‌برنامه‌های آموزشی شش ماهه دوم سال مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم اختران قرآنی، معرفی شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم اختران قرآنی شهرستان اراک از سال 1375 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و پس از موفقیت در ارائه آموزش‌های مقدماتی و تخصصی، به عنوان مرکز آموزش قرائت قرآن از سال 1394 در راستای شکوفا کردن استعدادهای نوجوان، با ستاد طرح ملی تلاوت همکاری کرد.

این مرکز قرآنی با آموزش‌هایی که تاکنون برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند انجام داده است، موفق به تربیت قاریان ممتاز بسیاری شده که در سومین مسابقات طرح ملی تلاوت شرکت و امتیازهایی را کسب کردند.

مؤسسه نسیم اختران قرآنی در حال حاضر، ویژه نوجوان، جلسات آموزش قرائت قرآن را با حضور 15 نفر به صورت ثابت با حضور قاریان طرح برگزار می‌کند.

علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی به دیگر برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز قرآنی در حال حاضر برنامه‌های آموزشی مانند قرائت تطبیقی، ترتیل سوره‌های بلند و اخذ آزمون با حضور اساتید برگزار می‌کند.

همچنین، کلاس‌های آموزشی دیگری در برنامه کاری مؤسسه برای شش ماهه دوم سال ویژه علاقه‌مندان طراحی شده که شامل کلاس ترتیل‌خوانی روزهای سه‌شنبه توسط باقری، دو کلاس روخوانی و صوت روزهای پنجشنبه و کلاس قرائت تطبیقی در روزهای جمعه، تجوید پیشرفته، همچنین جلسه آموزش فنون تلاوت جمعه پس از نماز مغرب و عشاء است.

مؤسسه نسیم اختران قرآنی در اراک، خیابان شریعتی، موزه مفاخر استان مرکزی واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۰۹۱۸۶۰۰۰۳۲۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha