بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3851203
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی در یزد رونمایی شد

گروه اجتماعی ــ بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در یزد رونمایی شد.

بسته آموزش مهارت‌های زندگی در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان صبح امروز با حضور صادقی، معاون پیشگیری، کارشناسان بهزیستی استان و جمعی از مربیان آموزش مهارت‌های زندگی در یزد رونمایی شد.

دهقانی‌زاده، کارشناس مسئول مراکز مشاوره بهزیستی استان یزد در آیین رونمایی این بسته آموزشی اظهار کرد: بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی به منظور ارتقاء سطح سلامت روان جامعه، افزایش آگاهی و مهارت‌های زندگی چهار گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: برای آموزش مهارت‌های زندگی به هر گروه سنی علاوه بر در نظر گرفتن نیازها و دغدغه‌های آن‌ها باید فضای فرهنگی و اجتماعی آنها را نیز در نظر گرفت بر همین مبنا بسته آموزش مهارت‌های زندگی با توجه به شرایط بومی و فرهنگی یزد تدوین شده است.

دهقانی‌زاده طراحی برنامه‌های علمی و کارشناسی بر مبنای الزامات منطقه‌ای و بومی را ضروری دانست و گفت: شناسایی و توجه ویژه به مسائل اجتماعی و همچنین ارائه طرح‌ها و برنامه‌های علمی متناسب با شرایط بومی می‌تواند در تغییر رفتارهای نامناسب اجتماعی و ارتقای سطح کیفی سلامت روان جامعه مؤثر باشد .

کارشناس مسئول مراکز مشاوره بهزیستی استان یزد بیان کرد: بسته بومی آموزش مهارت‌های زندگی در مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی استان یزد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha