اطعام دهی به 50 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) در همدان
کد خبر: 3851232
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

اطعام دهی به 50 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) در همدان

گروه فرهنگی ـ کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شهرستان همدان با بیان اینکه در موکب حضرت زینب(س) روزانه 3 هزار غذای گرم و 5 هزار میان وعده در میان زائران توزیع می‌شود گفت: این موکب طی فعالیت خود توانست نزدیک به 50 هزار نفر را اطعام دهی کند.

اطعام دهی به 50 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) در همدانامین حسنی، کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با بیان اینکه موکب «حضرت زینب(س)» تا پایان امروز برپا است گفت: این موکب از 24 مهر ماه در محل سه راه فرهنگیان همدان مستقر شده است.

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شهرستان همدان با اشاره به اینکه این موکب با 15 خادم به مدت حدود یک هفته در خدمت زائران حسینی بود گفت: موکب حضرت زینب(س) یکی از 4 موکب اوقاف استان است که امسال نیز همچون سنوات پیش توفیق ارائه خدمات مختلف به زائرین اباعبدالله(ع) را داشت.

 وی با بیان اینکه در موکب حضرت زینب(س) روزانه 3 هزار غذای گرم و 5 هزار میان وعده در میان زائران توزیع می‌شود گفت: این موکب طی فعالیت 6 روزه خود توانست نزدیک به 50 هزار نفر را اطعام دهی کند.

حسنی ادامه داد: در این موکب علاوه بر اطعام دهی، فعالیت‌های فرهنگی و پزشکی نیز ارئه می‌شود که می‌توان به فعالیت مبلغین در جهت اقامه نماز جماعت، پاسخ دهی به شبهات و بیان احکام، اجرای سرود و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha