بدحجابی سازمان‌یافته در قم نداریم
کد خبر: 3851258
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

بدحجابی سازمان‌یافته در قم نداریم

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه در قم بی حجابی نداریم تاکید کرد: گرچه بدحجابی در سال‌های اخیر زیاد شده ولی ترویج بدحجابی، سازمان‌یافته نداریم.

بدحجابی سازمان‌یافته در قم نداریمسرهنگ مهرداد حاجی‌زاده، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: ترویج بدحجابی در قم سازمان یافته نیست و  تاکنون موردی در این خصوص به نیروی انتظامی اعلام نشده‌است.
وی افزود: اینکه عده‌ای مروج بدحجابی و بی حجابی در قم هستند، به صورت فردی این کار را انجام می‌دهند یا حداقل تاکنون گزارش خاصی در مورد سازمان‌یافته بودن این مسئله سراغ نداریم.
حاجی‌زاده تصریح کرد: بی حجابی در شهر مقدس قم وجود ندارد ولی موارد بدحجابی در این شهر دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه ریشه بدحجابی در مسائل اجتماعی و فرهنگی است تصریح کرد: نهادینه نشدن تعلمیات ناب اسلامی در افرادی که رعایت حجاب و پوشش مناسب را ندارند همچنین کمبود اطلاعات عمومی افراد از فلسفه حجاب از جمله علل‌های اصلی این آسیب اجتماعی به شمار می‌رود.
حاجی‌زاده بیان کرد: بدحجابی در جامعه برخاسته از القائات دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که سبب می‌شود جوانان نسبت به این مسئله اهتمام کمتری داشته‌ باشند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: کمتر افرادی هستند که عمدا نسبت به بدحجابی موضع‌گیری خاصی داشته باشند و یا مروج بدحجابی باشند بلکه برخی افراد در این زمینه به صورت شخصی عمل می‌کنند و ممکن است به روش آن آشنا نباشن و واکنش منفی در پی داشته باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن مخالفت با تغییر فرهنگ پوشش در شهر قم، گفت: بیشتر افرادی که وارد قم می‌شوند، تحت تاثیر فرهنگ اصیل پوشش در قم یعنی «چادر» قرار می‌گیرند اما باید به آنان فرصت الگوپذیری از این فرهنگ داده شود.
گزارش ایکنا در این زمینه به زودی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۷
0
0
من یکی از اهالی قم هستم تا به حال این چنین بد حجابی هایی ندیده بودیم که امروزه شاهد آن هستیم
captcha