ایستگاه پایانی «مشق اربعین» در قزوین
کد خبر: 3851275
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

ایستگاه پایانی «مشق اربعین» در قزوین

گروه فرهنگی ــ هشتمین سوگواره خوشنویسی «مشق اربعین» با معرفی آثار برتر به کار خود در قزوین پایان داد.

سوگواره خوشنویسی «مشق اربعین» در قزوین برگزار شد

به گزارش ایکنا از قزوین، علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین، در مراسم اختتامیه سوگواره خوشنویسی که دیروز 28 مهر ماه برگزار شد بیان کرد: برای هشتمین سال متوالی مرکز حوزه هنری استان، میزبان خوشنویسان برتر کشور بود.

وی بیان کرد: سوگواره خوشنویسی «مشق اربعین» با حضور هنرمندان چهار استان با موضوع: نماز، خطبه‌ها و احادیث امام حسین (ع) برگزار شد و آثار برتر معرفی شدند.

هوشمند گفت: با حضور استادان برجسته، هنرمندان استان‌های هم‌جوار و مشارکت چشمگیر بانوان خوشنویس شاهد ارائه آثار فاخر، تداوم برپایی منظم برنامه در هشت سال گذشته هستیم و تلاش خواهیم کرد این سوگواره به‌صورت منطقه‌ای در سطح گسترده‌تری برگزار شود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: در این برنامه ۷۲ اثر توسط خوشنویسانی از شهرهای؛ ابهر، خرمدره، بویین‌زهرا، تاکستان، آبیک، قزوین، تهران و کرج ارائه شد و به دلیل ویژگی‌های این دوره و ارتقای کیفی سطح آثار، کار انتخاب و داوری سخت‌تر از دوره‌های قبل بود.

یادآوری می‌شود که در پایان این برنامه با حضور هیئت‌داوران شامل میرحیدر موسوی، پیمان گلکار، عباس پارس مهر و ایرج شاهمرادی، ۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۳۲ اثر به عنوان تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام
captcha