آغاز دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن و عترت «کوثر» در شیراز
کد خبر: 3851278
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

آغاز دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن و عترت «کوثر» در شیراز

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ فعالیت آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «کوثر» در شیراز از اول آبان‌ماه در محل مؤسسه آغاز می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ثبت نام در تمام رشته‌های قرآنی اعم از روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ، احکام شرعی و مفاهیم در مؤسسه آموزشی کوثر از اول مهرماه آغاز شد.

همچنین علاوه بر برپایی محافل جزء‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان، در حاشیه برپایی عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از ماه محرم، برنامه‌های مختلفی چون اردوی سیاحتی، همکاری 6 بانوی خیر، اعزام 4 بانوی زیارت‌اولی به عتبات عالیات،‌ کمک‌هزینه سفر به عتبات معادل 250 میلیون ریال، کمک‌هزینه درمان بیماری صعب‌العلاج یک کودک بی‌سرپرست، تأمین هزینه عمل کودک 5 ساله بی‌سرپرست، اقامه جلسات قرآن و شرکت بانوان در مسابقات از دیگر برنامه‌های این مؤسسه فرهنگی قرآنی بوده است.

فعالیت‌های مؤسسه فرهنگی قرآنی کوثر از سال 86 در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده بود که به دلیل انتقال مدیریت مؤسسه به شیراز، مؤسسه کوثر فعالیت‌های خود را مجدداً از سال 98 با هماهنگی کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در شیراز از سر گرفت.

علاقه‌مندان در شیراز برای شرکت در دوره‌های آموزشی و امور خیریه این مؤسسه می‌توانند به نشانی نبش چهارراه شاهزاده قاسم، جنب ایستگاه اتوبوس، خیریه «ناجیان ماندگار بهشت فارس» و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «کوثر» فارس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37361577 و 09393826344 تماس بگیرند.

رضوان سهرابی

انتهای پیام
captcha