استفاده از ظرفیت رادیو قرآن در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3851322
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

استفاده از ظرفیت رادیو قرآن در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا بهره‌گیری از ظرفیت رادیو قرآن و رادیو معارف که متولی خاص پرداخت به مسائل قرآنی هستند را در کنار استفاده از قابلیت‌ دیگر شبکه‌های سراسری رسانه ملی مهم خواند.

استفاده از ظرفیت رادیو قرآن در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، آبروی دانشگاه ابن سینا استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سعید کاظمی، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا صبح امروز در جلسه هماهنگی جشنواره قرآن و عترت ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود آبروی این دانشگاه است.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اظهار کرد: تمام نیروهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اختیار معاونت فرهنگی و دانشجویی هستند تا این مراسم قرآنی به نحو احسن برگزار شود.

کاظمی از آمادگی تمام نیروهای نهاد مقام معظم رهبری در برگزاری این مراسم خبر داد و گفت: باید جلسات معاونت فرهنگی به صورت تخصصی با حوزه‌های مرتبط در راستای بررسی همه جانبه موضوعات مراسم برگزار شود تا اقدامی ماندگار در تاریخ دانشگاه ابن سینا ثبت شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت رادیو قرآن و رادیو معارف که متولی خاص پرداختن به مسائل قرآنی هستند را در کنار استفاده از قابلیت‌دیگر شبکه‌های سراسری رسانه ملی مهم خواند و بر دعوت از اساتید حوزه علمیه برای حضور در این اقدام ارزشمند فرهنگی و مذهبی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد.

محمد طاهری، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه در راستای اطلاع رسانی، تبلیغات و تعامل با رسانه‌ها به ویژه در راستای اجرای مناسب این مراسم قرآنی یادآور شد: در نشست اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه طی هفته جاری بر اهمیت اطلاع‌رسانی مناسب این برنامه ارزشمند قرآنی تاکید می‌شود.

طاهری همچنین مطالبی در مورد اطلاع رسانی این رویداد با اهمیت در رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی، اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری و پخش تیزر تلویزیونی و هماهنگی برای ارسال دعوت نامه داخل و خارج دانشگاه بیان داشت.

عبدالمطلب صیدمحمدی، سرپرست مدیریت امور فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص تاکید مسئولان وزارت بهداشت جهت میزبانی خوب این برنامه قرآنی، بررسی جزئیات این مراسم و همیاری و همفکری و مساعدت بخش‌های مختلف دانشگاه برای برخورداری از استانداردهای مطلوب این‌ برنامه باشکوه را خواستار شد.

گفتنی است حضور فعال نیروهای حراست در طی سه روز مراسم، پشتیبان فکری و همراهی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه از این برنامه، بسیج همه ظرفیته ای دانشگاه برای میزبانی شایسته این مراسم و بهره گیری از تجارب مراسم‌های دیگر، استفاده از ظرفیت مهمانسرای دانشگاه بوعلی سینا، در نظر گرفتن امتیاز فرهنگی برای دانشگاهیان دانشگاه برای حضور در برنامه‌‌های این مراسم و هماهنگی با تیم‌تشریفات مرکز آموزشی درمانی بعثت از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

انتهای پیام
captcha