ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده سمیرم
کد خبر: 3851386
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده سمیرم

گروه اجتماعی ــ منزل مسکونی ۱۲۰ خانوار نیازمند سمیرمی در سیلاب‌های بهار امسال آسیب دید که با همکاری کمیته امداد استان اصفهان و خیران در حال بازسازی و احداث هستند.

ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده سمیرم

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲۰ خانوار از نیازمندان و مددجویان سمیرمی در سیلاب‌های بهار امسال دچار خسارت‌های اساسی شدند، گفت: از زمان وقوع این حادثه طبیعی تمام امکانات کمیته امداد در سمیرم برای سامان دادن مجدد به زندگی این نیازمندان به کار گرفته شد.

وی ادامه داد: برای هم‌افزایی در روند بازسازی و احداث ۱۲۰ واحد مسکن مددجویی آسیب‌دیده با انجمن خیریه مسکن‌ساز مهر تفاهم‌نامه همکاری امضا شدکه بر اساس آن این خیریه یک میلیارد تومان به ساخت منازل مسکونی این نیازمندان کمک می‌کند.

زارعان بابیان اینکه تاکنون عملیات بازسازی و ساخت ۹۶ واحد مسکونی مددجویی شروع‌شده است، گفت: تاکنون به هر خانوار ۱۷ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه و همچنین ۲ تن سیمان از محل عنایات مقام معظم رهبری پرداخت‌شده است و مابقی هزینه‌های مربوط به ساخت نیز باهم افزایی کمیته امداد، خیران و نیکوکاران تأمین خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر بازسازی و احداث منازل مددجویی آسیب‌دیده تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان لوازم ضروری زندگی نیز به این خانوارها اهداشده است.

انتهای پیام
captcha