برگزاری جشن ۹ ربیع‌الاول در پیاده‌راه فرهنگی رشت
کد خبر: 3854465
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

برگزاری جشن ۹ ربیع‌الاول در پیاده‌راه فرهنگی رشت

گروه اجتماعی ــ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: ۱۶ آبان‌ماه جشن امامت امام زمان(عج) در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی،‌ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا،‌ از تشکیل شورای سیاست‌گذاری،‌ پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و اظهار کرد: راهبری فعالیت‌های مهدوی در استان، گسترش فرهنگ مشارکت و نظارت عام بر فعالیت‌های مهدوی، هدفمند و هماهنگ کردن فعالیت‌های فرهنگی و صیانت از فرهنگ مهدویت در برابر افراد و افکار انحرافی از جمله اهداف شورای سیاستگذاری مذکور است.

وی شناسایی فرصت‌های مردمی و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان و راهبری، نظارت و ایجاد انسجام و هماهنگی بین مؤسسات، تشکل‌ها، کانون‌ها و گروه‌های مردمی و فعالیت‌های مهدوی(عج) در سطح گیلان را از جمله وظایف مهم شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی(عج) گیلان دانست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه جلب مشارکت، همکاری و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران مهدوی و دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از دیگر وظایف شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی(عج) گیلان است، گفت: تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های بومی استان به‌ویژه برای مناسبت‌های نیمه شعبان و نهم ربیع‌الاول در این شورا صورت می‌گیرد.

عادلی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: غروب پنجشنبه،‌ 16 آبان‌ماه جشن امامت امام زمان(عج) در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha