برنامه‌های جهاد دانشگاهی کرمانشاه در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌
کد خبر: 3855977
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

برنامه‌های جهاد دانشگاهی کرمانشاه در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اجرای دو برنامه شاخص از سوی این دانشگاه در هفته‌ قرآن و عترت دانشگاه‌ها گفت: دو برنامه از سوی این معاونت ویژه دانشجویان دانشگاه‌‌های استان کرمانشاه برنامه‌ریزی و در طول این هفته در دانشگاه‌های استان اجرایی خواهد شد.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌های اجرایی جهاد دانشگاهی در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از اجرای دو برنامه ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های این هفته با اجرای مسابقه قرآنی ویژه دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی استان آغاز خواهد شد. این مسابقه شنبه 25 آبان در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری یک کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی افزود: در این هفته از سوی دانشگاه‌های استان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.
خدادادی گفت: برنامه‌های اجرایی از سوی جهاد دانشگاهی استان در هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌های استان اطلاع‌رسانی شده تا دانشجویان دانشگاه‌های استان از این برنامه‎‌ها بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای برگزاری کارگاه سبک زندگی در هفته قرآن و عترت دانشگاه با دعوت از محمد رشیدی از اساتید برجسته قرآنی استان سعی کردیم تا این برنامه برای قشر دانشجو مفیدتر و کاربردی‌تر اجرا شود و امیدواریم پس از اجرای این کارگاه با نظرسنجی از دانشجویان این امر تأیید شود.
وی بیان کرد: معتقدم این هفته فرصتی برای ارائه هرچه بهتر برنامه‌های قرآنی دانشگاه‌هاست و موقعیتی برای گردهمایی قرآنی دانشگاه‌ها است.
خدادادی در پایان تصریح کرد: هفته قرآن و عترت دانشگاه زمانی مناسب برای ارزیابی توان اجرایی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام
captcha