وحدت در بین مسلمانان کلیدواژه‌ای حیاتی است
کد خبر: 3856087
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

وحدت در بین مسلمانان کلیدواژه‌ای حیاتی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد، گفت: وحدت در بین مسلمانان کلیدواژه‌ای حیاتی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 19 آبان ماه در مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در شهرستان پاوه با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: 124 هزار پیامبر داریم که نام شماری از آن‌ها در آیات و روایات آمده اما این تعریف مخصوص رسول خدا(ص) است.
وی افزود: رسول خدا خلیفه اول و پشتوانه اسلام است، محور تمام خیرات و برکات است لذا اسلام شکست ندارد واین دین تاکنون زنده مانده و برای دنیا سخن دارد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هزاران نفر هم اگر در برابر دین بیاستند چون دین پشتوانه دارد نمی‌تواند کاری کنند هماهنگونه که طی این 1400 سال دشمنان هزاران نقشه کشیده‌اند و موفق نبوده‌اند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) خلیفه اول خداوند و مظهر پروردگار است و ایشان پشتوانه اسلام، محور تمام خیرات و برکات است و بر این مبنا اسلام شکست ندارد.
وی بیان کرد: دین منطق دارد و با دین نمی‌توان جنگید لذا همه برای دین فدا شدند تا جایی که رجز معروف حضرت عباس(ع) در روز عاشورا مبنی بر اینکه «والله اگر دست‌های مرا قطع کنید من دین مصطفی را یاری می‌کنم» بر همین موضوع دلالت دارد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت در بین مسلمانان کلیدواژه‌ای حیاتی است، افزود: امروز اسلام لحظه به لحظه خود را نشان می‌دهد و این ناشی از بصیرت مردم و نسل جوان است و شاهد رویش‌های فراوانی هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اعتلای کلمه «لا اله الا الله» را سرلوحه امور خود قرار دهیم و امروز دنیا روی اسلام حساب باز کرده است.
آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به اینکه زمانی کرمانشاه جولانگاه آمریکایی‌ها بود، افزود: تا زمانی که در برابر دشمن وحدت داشته باشیم کسی نمی‌تواند در برابر ما بایستد.
وی گفت: امروز علما مسئولیت بیشتری دارند و باید جوانان را جذب کنند چرا که ثروت ما جوانان است و نفت و گاز ثروت نیست و امروز کفر جهانی با کفر جوان‌های ما کار دارد، می‌توان خرید نفت را محدود کرد اما اگر فکر جوان‌ها دزدیده شود مصیبت است بنابراین باید مراقبت شوند.

انتهای پیام
captcha