نقش بسیج تسهیل‌گری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است
کد خبر: 3857166
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

نقش بسیج تسهیل‌گری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین مجمع عالی بسیج کشور گفت: نقش اصلی بسیج تسهیل‌گری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، داود گودرزی، جانشین مجمع عالی بسیج کشور امروز، 23 آبان در نشست تخصصی مسئولین گروه‌های هفتگانه مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات مردم را حل و فصل کنیم باید در عرصه حضور داشته باشیم و اگر این عرصه را رها کنیم عده‌ای سوءاستفاده می‌کنند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند.
وی افزود: نقش اصلی بسیج تسهیل‌گری در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است و باید بسیج در راستای اقتدار و عزت بیشتر کشور به بهترین شکل ممکن وظیفه و نقش خود را ایفا کند.
جانشین مجمع عالی بسیج کشور تصریح کرد: لزوم برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات کشور به عنوان یک اولویت اصلی مورد تأکید است و در این مسیر با راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی نسبت به ارائه برنامه‌های عملیاتی دغدغه جدی و ویژه‌ای داریم.
گودرزی گفت: انتظار می‌رود این مهم از سوی کارگروه‌های استانی و در نهایت ملی مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یک امر مهم در اولویت باشد.
وی با اشاره به راه‌اندازی مجمع عالی بسیج در سراسر کشور بیان کرد: دولت نیروی کارآمد سازماندهی شده و برنامه عملیاتی نیاز دارد چراکه نیاز است برای توسعه کشور برنامه‌ریزی بهتری انجام شود و در مجمع عالی بسیج مشکلات جامعه بررسی و راه‌کارهای آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha